Påsk bilder och film.

Hej hej har inte bloggat på ett tag för att inte internet har funkat. Igår så va jag med Camila och de va fint väder så vi gick till sjökrogen och köpte glass. Och när mamma skulle betalla så trängde sig en fet gudde som va sommar gest här antagligen. Mamma sa till men personalen hjälpte i alla fall honom och han sa att han trodde att vi va i sälskap med honom men han sa säkert bara de för att skydda sig själv.Sen när vi skulle gå hem så skulle några köpa en till glass. Då kom samma feta gubbe och ställde sig breve kön och sa "En loka tack". Då sa mammas kompis som stog med barnen i kön " De är kö och de står barn här". Då sa han "Och"?. Då sa Madde mammas kompis. "Men du kanske tror att du är mera värd en alla andra gubb jävel." Ha ha rätt åt han för han va ju hel knäpp och varför skulle han få ställa sig först!? Han måste ju stå i kö som alla andra normala. Eller vad tycker nit ? De är ju våran håla vi går ju först eller hur vi bor ju här åre om de gör ju inte dom!.Dom tar våra stränder också! Fast vissa är ju snälla. Igår sov vi också i min stuga och vi kolla på film på kvällen nära och kära. Sen prata vi lite om allt möjligt. Aja jag skriver mera sen puzz! Jag lägger upp bilder sen för jag kan inte få upp dom.Ha de gött sista dagen på lovet.


Kommentarer
Postat av: Camila

Gå och skit ner dig Hilda x'D

Hzhhhahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahah

2009-04-13 @ 12:36:15
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Madde

hejja mig!! ;)

2009-04-19 @ 21:38:47



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0