Läser paulinadanielsson.blogg.se

Hej hej! Jag sitter här som vanligt. I dag har de varit en vanlig dag kan ta de lite snabbt.Vakna kl 06.00, Fast vakan 06.10, Sen så 07.10 buss resa till 07.30. Sen kl 08.00 engelska i skolan. Sen 08.55 svenska puhu! Så tråkigt.Nästa 10.05 klassråd inga kommentarer. Nästa 10.55 matte Natta och jag flumma hela lektionen och vi gjorde inte så mycke, Men de va kul! Sen 11.35 LUNCH!! Nästa 12.25 SO piss tråkigt.Next Idrott 13.40 de va lite kul och tråkigt. Sen sluta vi =D men när jag kom hem så va jag tvungen att hämta innebandy saker hemma hos pappa och sen komma hem och gå på träning och va där i 1.5 timme. Och de va inte en kul träning. Sen när jag kom hem så åt jag och kolla på tv och åt och drak Tii (som jacob säger) xD.Sen nu hamna jag framför denna datorn. Just nu läser jag paulina  om de nu är rätt stavat så kan man kolla och klicka. Hon fjortis bloggar och ligger 6 av topp 10. Ja ja nu ska jag dra och lägga mig måste upp tidigt puzz!<33

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0