Hoppas alla söta påsk kärringarna hittar hit :D

Hej hej idag är de ju skärtorsdag! Då kommer massa barn och tigger godis (Fast jag hoppas att de inte kommer så många för då får man ju allt godis själv ha ha). Man får ju hoppas på att några söta  kycklingar kommer också  någon kanske  är en hare eller något liknande.Idag har jag inte gjort så mycke inte lika mycke som igår i alla fall xD.Jag va bara ute och hämtade påsk ris de är väl typ bara de jag har gjort idag och sen har jag kollat på tv också.Vädret idag är regn skit tråkigt då kan man inte vara ute och hoppa studs matta eller sola med nya glas ögonen. De är bara 5+ ute de är också kallt mot de det har varit dom senaste dagarna. Jag hoppas att de blir fint lite senare på dagen typ vid 15.00 idag. De stog på vädret att de skulle bli fint. De låter typ som om jag är värsta vädret tittaren ha ha fast jag är inte de men de kan ju vara kul att veta vädret nästa dag så man vet vad man ska klä på sig. Just nu sitter jag bara vi datorn occ inget annat. Ska snart kolla om någon är hemma puzz!<33

Ha de så bra idag alla !<33 :D

Kommentarer
Postat av: lillglimmer

hej hej det hann komma ett par påskkärringar innan vi åktee iväg till mammas jobb och efter de så klippte jag mig o färgade håret och de tog 3 timmar hos frissan men om du vill se bilder så gå in på min blogg

2009-04-10 @ 10:00:45
URL: http://lillglimmer.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0