Ha ha så bra!

Ha ha ha jag vet vem som skrev komentarerna så himmla DUMT att ens komentera så för att jag kan ju kolla ni som skrev ska vara väldigt glada att jag inte anmälde er. Och Tess är inte blond längre hon är svart hårig!. Ja ja nog om de nu går vi till idag.Idag va de ju första dagen efter lovet (Jag hade kunnat ha lov en vecka till eller så). Men i alla fall så va jag där och vaknade 06.00 jobbigt att vakna så tidigt.Men de va kul att träffa kompisar och några i klassen. Issa och jag bytte skor ha ha dom va för stora på henne så de sa typ pang när hon gick. Sen så efter skolan så stanna jag med en kompis och köpte Ben & Jerry´s. Jag köpte en med hallon och choklad så himla gott! Men man blir mät på halva stora. Den kosta 50 kr men man är ju rik så (NOT) xD.När jag kom hem så va jag tvungen att hämta Tyra på dagis. Och de va vid halv 5. Och nu gör jag ingenting. Ja ja nu ska jag läsa paow bye bye puzz!<33


Åt i dag!<3333

Kommentarer
Postat av: lillglimmer

hej hej jag älskar ben o jerry glassarna men den med choklad o bronys e godast men den du gillar e oxå god





föresten kolla in mitt inlägg på dig o mig de e typ ett 100-tal bilder men trulls måste få dagens uppdrag på min blogg sen föresten

2009-04-17 @ 23:19:17
URL: http://lillglimmer.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0