Bolltuneringen

Idag va jag jätte taggad på morgonen för att vi skulle ha bolltunering på morgonen mot a och c.De va jätte kul roligare en i 6an!Vi fick börja med volleyboll mot A3 tror jag. Såklart vann vi mot dom och jag tror att Addes och lag också vann sin första match.Jag hade med mig egen innebandy klubba. Sen fick vi sitta på läktaren och vänta tills a och c spela klart mot varandra. Sen efter de så fick vi spela mot c kommer inte i håg om de 1 2 3 eller 4. Men vi vann på innebandy matchen mot dom i alla fall. Sen fick vi spela mot a igen. Då spelade vi basket jag kan bara säga att vi fick STOR STRYK typ 20-0 men alla i vårat lag är korta och alla i deras långa.Men men så kan det gå. Sen fick vi sitta på läktaren och heja på c för Tommy sa att dom behövde de så vi gjorde de. Sen va de våran att spela mot c i fotboll. De blev 4-9 eller något men jag gjorde 2 mål =D. Sen fick vi reda på resultatet. Tommy ropa ut "På tredje plats C med 8 poäng. Sen sa han att de va jätte jämt och vinnarna fick 22poäng och 18poäng till 2an. Och sen sa han att a vann och alla satt och BUUUA! Till a. Fast Issa va jätte nöjd med att komma tvåa men inte jag. Sen va de jätte varmt asså man kunde gå i bara linne. Sen rulla dagen på. Vi hade engelska prov i dag också de va okej sa min lärare. Sen va de som vanligt bara att jag har lite ont i halsen. Just nu är jag hos pappa ska kolla på tv snart och tigga pengar till imorgon puzzz<3!!


Volleyboll !<3 :D

Kommentarer
Postat av: Malin

synd att ni inte vann :( men tvåa e ju oxå bra ;)

2009-04-01 @ 21:50:27
Postat av: Malin

synd att ni inte vann :( men tvåa e ju oxå bra ;)

2009-04-01 @ 21:51:27
Postat av: lillglimmer

va tråkigt att ni inte vann



vi kom oxå 2:a åp bolltuneringen

2009-04-02 @ 18:50:56
URL: http://lillglimmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa de är ju okej att komma tvåa :D<3

2009-04-07 @ 08:50:47
Postat av: Anonym

Aa de är ju okej att komma tvåa :D<3

2009-04-07 @ 08:50:47



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0