Hemma lördag.

Lite bilder från min instagram från de två senaste dagarna. 
 
Vädret fortsätter att dominera och göra livet bättre, speciellt på landet och i skärgården här det annars är rätt trist. Bortsett från vädret så har jag faktiskt en hemma helg denna helg tråkigt nog, den enda nytta jag gjort idag är en PW runt ringvägen i Nynäshamn och barngympa med min lillebror. Vart på Världens party mode nu på kvällen och drömmer mig bort till hemmafester, med bra musik och bra människor. Jaja, nästa helg får jag väl hitta på något roligt istället. Igår hade jag det i alla fall väldigt trevlig då jag var och träffade fina Linn över en middag, det fanns så mycket att prata eftersom vi inte setts på ett tag och var som sagt super mysigt! Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att berätta så jag ska väl fortsätta min "ensam-fest" i mitt sovrum med bra musik och tidningar, ha en bra kväll! 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0