Bobbi B och Lime Crime.

Några av mina senaste inköp, har väl ganska mycket som jag köper som jag faktiskt inte orkar visa. Men här är en liten del av det jag köpt i alla fall. Jag var inne i stan på nyår på Åhlens och checkade in rean och fyndade två produkter från Bobbi Brown. En av dem är deras Limited edition shimmer brick i "BB Bronze", sedan köpte jag även ett läppglans som jag glömde fota. Jag är att riktigt highlighter freak, jag skulle nog säga att highlighter är i min topp 3 makeup must haves. Och denna är verkligen obeskrivligt fin, jag älskar den. Jag har också äntligen fått hem mina lime crime produkter som jag väntat på i en månad. 2 läppsift och 3 glitter. Läppstiften ser väldigt lika ut på bilden och det är de eftersom båda är "nude" men färgen "Babette" är lite mera orange än "Coquette" som är mer rosa. Båda läppstifen är superfina men väldigt svår applicerade eftersom de är så torra och inte det minsta krämiga. Däremot har de lång hållbarhet vilket är ett plus. Från Lime Crime köpte jag även 3 glitter i lite roliga färger som lockade mig. Kommer inte ihåg vad färgerna heter och orkar inte gå och titta men de är lite roliga att leka lite med. Min favorit är nog den röd nyanserade!

Kommentarer
Postat av: Sus

Så mycket fint smink :) <3

2015-01-10 @ 19:32:43
URL: http://www.oslofru.com



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0