Mini - fredag.

Idag tar jag äntligen helg efter att ha jobbat totalt 3 dagar denna veckan, kan jag få vara ledig måndag och fredag varje vecka tack? När jag gick i skolan uppskattade jag att vara ledig men förstod verkligen inte hur annorlunda det är att vara ledig när man jobbar. Lov eller ledigheten minskar med väldigt många veckor när man börjar jobba så de veckor man jobbar ihop uppskattar man verkligen. Att kunna ta ut en eller två dagar under lov är ju guldvärt. Medtanke på guld, jädrar är ju helt inne i VM bubblan just nu och herregud vad bra Sverige är! Hade rätt höga förväntningar på VM efter att ha följt vinterns tävlingar och världscupen, men jag tror fasiken att våra Svenska hjältar har överträffat alla förväntningar. 2 guld och 6 sammanlagda medaljer har vi och mästerskapet är inte ens slut ännu, underbart! 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0