-Your face is all that I see I'll give you everything baby, love me lights out.

Är helt kär i Beyonces låt "Xo". Den är så sjukt bra, är även helt förälskad i SIAs senaste platta. Den är fruktansvärt bra, nästan hela plattan. Förutom att lyssna på bra musik så har jag gått på en lång PW med en vän. Eftersom jag är förkyld så är det den enda träningen jag kan utföra för tillfället. Plus att det är ganska skönt gå. Förövrigt så bloggar jag inte så mycket om träning men jag tränar i alla fall 2 - 4 gånger i veckan om man räknar med promenaderna. Jag ska komma igång lite hårdare när snön smällt bort och förkylningen släppt. Jag känner mig faktiskt rätt motiverad just nu vilket känns roligt. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0