Orange.

Stör i hjäl mig på att limmet på fransarna inte hade torkat på två ställen, men de fick duga andå.  
 
Alltså denna skugga från Inglot är så fin. Den är liksom guld, orange, röd. Har använt mig av den orangea skuggan på hela ögonlocket + lite guld i kanterna. Sen har jag använt en rosa, peach-aktig skugga i globlinjen. Provade även min nya och första gelliner som jag köpte igår från maybeline. För att vara första gången med en gelliner så tycker jag att det blev bra. Tycker dock inte att jag passar i eyeliner därav att jag aldrig ägt en gelliner innan, men vill ha en ändå eftersom de kan vara kul ibland och att använda på andra. 

Kommentarer
Postat av: Bell

Fint :)

2014-10-26 @ 23:08:26
URL: http://rememberthiis.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0