Några av mina favoriter!

Gud, har sååå många favorit youtubers så att det skulle bli en hel bok så här är i alla fall några av dem!
 
Casey Holms, eller ItsBl0ndie som hennes kanal heter är helt klart topp 5. Hon är så snygg och så jädra duktigt, love her!
 
Nicole Guerriero är också en favorit bland topp 5, så snygg och proffsig! 
 
Sen har vi den SUPER duktiga Nikkie på Nikketutorials. Herregud vad hon är grym, plus att hon är rolig.
 
Nästa är Lauren Curtis, hon var den första som jag hittade på youtube och som verkligen väckte mitt intresse för smink, hon är också helt klart topp 5.
Sen har jag även den snygga Megan med kanalen Smlx0 på min lista. Jag gillar verkligen hela henne, hon är duktig och verkar vara en härlig prick.
 
Megan på Lavitademeg är jag även prenumerant hos. Gillar att hon både kombinerar smink med dagliga vloggar från hennes vardagsliv. 
 
Sist men inte minst denna gång har jag Jaclyn Hill (råkade stava namnet fel på bilden...). Hon är högst upp på delad första plats med Lauren, i just can't get enough of her! ÄLSKAR hennes tutorials mest av alla plus att hon bjuder jättemycket på sig själv vilket jag älskar! 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0