Jag mår bra.

Denna höst är så annorlunda mot många andra tidigare höstar och vintrar för min del. Jag mår så bra just nu. Mitt liv känns stabilt och jag känner mig, glad, positiv och rätt självsäker. Hösten och vintern är rent statistiskt den årstiden då människor mår som sämst psykiskt, för mig har det varit så förr, men tror inte egentligen att de hade med mörkret att göra. Dock är de inget jag tänker gå in på nu, eftersom jag inte orkar sprida massa negativa tankar om hur jag mått för när jag istället kan sprida positiva tankar och skriva om hur bra jag faktiskt mår idag. Jag hoppas i alla fall att ni också mår bra, att ni tar er igenom mörkret och kylan med ett leende på läpparna. Om inte så hoppas jag verkligen att ni någon dag kommer uppleva hösten och vintern som en lycklig period av ert liv, inte bara en mörk, dyster och jobbig period! Kram.  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint 🍁💕

2014-10-30 @ 22:44:47



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0