Imorgon är det fredag.

Bland de bästa känslorna som finns är när man slutar jobbet på torsdagen och inser att det är fredag imorgon. En ännu bättre känsla är när man faktiskt slutar på fredagen och inser att det är HELG. Jag älskar verkligen helger, kommer aldrig jobba helg någonsin. Nog om hur mycket jag älskar helger och till dagen som gått. Idag har jag i alla fall jobbat som vanligt. Gud var så trött när jag kom hem så att jag sov i 3h, negativt är dock att jag inte kommer kunna somna först tidigast 01.00. Jag hoppas i alla fall att jag gjorde av med tillräckligt med energi när jag tränade så att jag blev av med lite "pigghet". Har verkligen blivit dålig på att träna. Så fort jag kommer igång blir jag sjuk vilket är så jobbigt. Nu får jag hålla alla fingrar och tår på att hålla mig frisk enda fram till tidigast jul!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0