Drugstore smink!

Min systemkamera var urladdad så lite halv bra bilder från min iphone får duga. Här är i alla fall mina senaste inköp, allt är faktiskt lågpris smink eller såkallat drugstore smink! Har ju tidigare sag att jag mest samlar på högpris smink, men på senare tid har massa produkter från drugstore kategorin intresserat mig vilket är bra för plånboken! Det jag köpt är i alla fall 6 stycken LA Girl glazed läppglans  som jag nog mer skulle se som läppstfit tack vare den sjuka pigmenteringen i dessa. Jag har provat de ljusaste och den lila. Det lila älskar jag, så häftigt färg! Den ljusa var nästa lite för nude för att endast använda den men med ett mörkare rosa nude läppstift under blir det nog en riktigt snygg färg! Sen har jag även köpt en ny bronzer som jag länge spanat in från Bourjois i samma beställning köpte jag även en röd läppenna. Har hört så mycket bra om den så var tvungen att köpa den. Jag har även länge velat ha Milanis baked blushes så jag slog till på två stycken till att börja med. Har bara hunnit använda den ena, dolce pink och so far så gillar jag dem stark! I samband med att jag köpte mina Zoeva borsar passade jag på att köpa hem en eyeliner i blått också, fick även en gratis ögonprimer med! 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0