Gåvor från Dubai.

Mamma har kom hem från Dubai i söndag och detta fick jag av henne + en BH från VS som jag faktiskt tänker betala själv. Elizabeth Arden produkterna fick jag av mammas kille som födelsedags present. De var så lustigt för dagen innan de kom hem tänkte jag på att jag borde skrivit upp skincare på min lilla önskelista, men de behövdes inte. Bortsett från Elizabeth Arden produkterna fick jag två saker från MAC. Ett läppstift i Velvet Teddy och ett Mineralized skinfinish i soft and gentle. Jag har velat ha båda produkterna sååå länge och varje gång jag letat har de varit slut, men nu har jag dem i min lilla kollektion och jag ser verkligen framemot att använda dem. 
 
Juste, fick en fråga om mitt sample på min anastasia brow gel, jag fick med de gratis när jag handlade från Beautybay.com. Jag tycker att den är bra! De är väl inget jag tidigare känt att jag måste ha men nu förstår jag verkligen hypen. Jag kommer köpa fullsize när min tar slut! 
 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0