2 mars 2014.

Alltså ibland känns det som att allt dåligt händer mig och mina apparater, förtillfället är min datorladdare trasig, även min telefon ska lagas så jag får leva med min iPad! Dock har det hänt något med mitt tangentbord, de är mitt i skärmen, någon som vet varför? Medtanke på datorn så kommer inte kvalitén vara den bästa på bilder med mera. Detta inlägga kommer inte ens ha en bild för att jag inte har någon att publicera. Jag tänkte i alla fall berätta lite om vad jag gjort idag, inte så mycket alls mer än att jag har tränat. Det vart ett pass zumba, imorgon blir det nog en promenad eller det är i alla fall planen när det kommer till att röra på sig. Sedan är det ju tillbaka till praktiken igen, det är kul men har ångest över att det en dag ska ta slut och skolan ska börja igen... Usch! Skulle kunna ha praktik hela sista halvåret av skolan och endast komma tillbaka för nationella prov och studenten, fy vad skönt. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0