Planer för bloggen.

Tänkte att jag skulle göra en liten plan för vad bloggen nu mera kommer innehålla, för min egen skull, dvs för motivation och inspiration. Era önskemål är välkomna och kommer tas med. Nu till planen eller översikten. 
 
- Månadsfavoriter. Smink, kläder, ljus, lite vad som helst utifrån vad jag köpt. Det kommer säkert bli mycket smink eftersom jag köper sjuka mängder smink, i alla fall enligt min mamma, haha.
- Mera outfit inlägg. Jag har fått önskemål från några utav er att lägga upp flera outfits så de ska jag försöka börja med. 
- Mer uppdatering kring min träning. Jag tränar fortfarande, tänker dock aldrig på att skriva om de längre men lovar att försöka. 
- Kanske lite budget VS lyx? Sånt är alltid kul. De kommer vara allt från smink till kläder. 
- Nu till de viktigaste, MYCKET flera uppdateringar än det är just nu!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0