Snälla bli min igen.

Alltså sorry, har inte haft tid att blogga riktigt och helt glömt bort bloggen. Igår träffade jag min släkt och sedan var jag på Maggio så jag hann helt enkelt inte riktigt med mer än ett snabbt inlägg om Maggio konserten. Om jag ska beskriva den lite djupare än igår så skulle det nog vara att hon är så sjukt bra, har alltid tyckt och kommer alltid tycka det. Hon är Sveriges bästa sångerska, deffinitivt. Jag har sett henne live en gång tidigare, på Mosebacke kan det varit 2011? Minns inte riktigt, då var hon också riktigt grym. Men denna gång var tusen gånger mäktigare. Det var så mycket människor och hon hade en sån utstrålning och sångröst! När hon i slutet sjöng "Snälla bli min igen" tände större delena av hovet mobilkamerorna och stämmingen var gåshud, så äkta och så extremt fin. Ni som inte sett henne live, SE HENNE! Och ni som sett henne, SE HENNE EN GÅNG TILL!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0