Makeup Geek ögonskuggor.

Makeup geek.
Jag har länge tänkt på att beställa de mest hypade ögonskuggorna år 2014 men inte gjort de av någon anledning så igår tog jag mitt förnuft till fånga och beställde 11 stycken. Två av dem är från deras nya kollektion som heter foild eyeshadows som jag hört så mycket bra om. Jag bestämde mig för att ta lite olika skuggor men i nyanser av lila/rött eftersom det är mina favorit nyanser och de jag ofta använder mig av. Jag ångrar dock att jag inte beställde en svart och ytterligare en ljusbrun nyans, men det kan jag alltid göra vid nästa köp. Jag köpte även en palett som rymmer 28 skuggor om jag inte minns fel så jag har många platser att fylla med både rouge och ögonskuggor.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0