Årsresumè 2014.

Har året varit bra? 
Ja, detta året har förändrat mycket i mitt liv, allt till det positiva. Jag har gjort så mycket framsteg och lyckats på många plan. Jag tog studenten med bra betyg och ett lyckat gymnasiearbete som bidrog till att jag fick ett heltidsjobb som jag trivs med. Vilket verkligen var en omställning som jag var orolig för. Jag hade väldigt mycket ångest inför studenten eftersom skolan var min grej. Jag tycker om att gå i skolan och plugga. Det sjuka var att från den dagen jag tog studenten har jag inte haft någon ångest alls.

Höll du några utav dina nyårslöften? 
Jag hade inga nyårslöften eftersom det, enligt mig mest är något man "lovar" men aldrig genomför. 

Tror du 2015 kommer bli lika bra? 

Jag får väl hoppas på det! Jag har 0 planer in för detta år, men jag vill verkligen resa i sommar.

Har du förlorat någon kompis detta året? 
Inte vad jag vet i alla fall.
 
Vad kommer du sakna från 2014? 
Studenten och hela sista halvåret av skolan.
Nämn en positiv sak från 2014?  
 

Vad spenderade du mest pengar på? 
Haha enkelt svar, smink för alldeles för mycket av lönen. 
 
Finns det någonting du ångrar med 2014? 
Helt ärligt, jag tror inte de! 

Lärde du dig något nytt under 2014? 
Ja, massor. Jag lär mig nya saker varje dag. 

Bästa köpet?  
Oj, vad svårt det finns så mycket. Men min iphone tror jag.  

Blev du kär i år?  
Nej. 

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 
5 juni. 

Vilka länder besökte du? 
Turiket och Finland. 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Haha återigen, tog studenten, och sedan var vi i Turkiet där har jag aldrig varit förut. 

Vad var din största framgång 2014? 
Att jag fick jobb direkt efter studenten. 

Största misstaget? 
Ingen aning, vet inte om jag gjort några jättestora misstag som jag ångrar i år. 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, har haft feber minst en gång i månaden och varit förkyld hela tiden. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Helt klart gladare. 

Vad önskar du att du gjort mer? 
Vart ute och umgåts med mina vänner och tränat som också blivit en bort prioritering nu de senaste halvåret pga sjukdomar. 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Tänkt mindre, utan bara kört utan ångest och övertänkande. 
 
Hur tillbringade du julen? 
Jag var i Kiruna med min familj. 
 
Favoritprogram på tv? 
Denna är så jädra lätt, TVD. Dör för den serien. 

Bästa boken du läste i år?  
Eftersom att jag sällan läser så måste det bli "The kite runner" som jag läste på engelskan i skolan. 

Största musikaliska upptäckten? 
Stolen Dance med Milky Chance, så otroligt bra. 

Vad gjorde du på din födelsedag 2014? 
Jobbade hela dagen sedan kom min familj hem sent på kvällen. 

Hur skulle du beskriva din stil år 2014? 
Tjocktröja och bekväma byxor, standard outfit när man jobbar på förskola. Nej, men skämt osido så är den detsamma som förra året, mainstream.   

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0