Långhelg.

Hej på er! ledsen för uppdateringen under dagen men har inte orkat, plus att jag gjort annat. Uppdaterade jag ens igår? Strunt samma, jag gör det nu i alla fall! Både idag och igår har träning stått på listan "saker att göra under dagen", listan finns, i mitt huvud. Igår sprang jag 4.5km och idag zumba. Eftersom att jag är ledig imorgon, japp ni läste rätt, ÄNTLIGEN känns de som sista chillåret på gymnasiet alla snackat om som jag verkligen inte upplevt före denna vecka. Vi har fått börja senare eller sluta tidigare i stortsätt varje dag plus en ledig dag imorgon. Dock kommer jag såklart jobba hemifrån, det måste jag det känns som att jag hamnar efter nu i slutet alltså. Det känns som att det är så mycket kvar att göra fast det inte är de. Lite nationella, några inlämningar, ett tal att skriva och ett "prov" nästa vecka. Om jag bara skulle ta och göra allt skulle det inte vara ett problem, men bara av att titta på "Att göra i skolan listan", återigen, i huvdet, så ger jag upp. Antar att flera känner så, även lite stress inför inför studenten känner jag, inbjudningskort, önskelista, mat, klänning som inte kommit än osv. Men vet ni vad? DET LÖSER SIG! Det gör verkligen alltid de i slutändan. Kram på er! Vi hörs imorgon.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0