15 onödiga fakta om mig själv!

Varje gång klockan är tex 11.11 eller ja ni vet, så måste jag slå mig själv 3 gånger i pannan och pussa på mobilen, även datorn, det kan bli lite jobbigt när jag sitter på tåg eller buss ensam.

Jag måste stryka alla mina kläder innan jag använder dem, jag klara helt enkelt inte av ett enda lite väck!

Jag planerar alltid mina outfit dagen innan jag använder dem så jag slipper stressa ihjäl mig på morgonen.

Jag har alltid någon typ av smycke på mig förutom när jag är ledig.

För mig är under ett C i alla ämnen förutom matte som ett underkänt.

Jag har 4 syskon. 3 systrar och en bror.

Jag har 3 hål i öronen men jag använder bara 2 av dem.

Jag har alltid nagellack på mig, känner mig naken annars.

Jag har släkt från Malmö till högst upp i Norrland.

Jag har aldrig sett klart en "sagan om ringen" film.

Jag har haft en tungpiercing men den vart sne så tog ut den efter 2 veckor.

Jag är inte en party tjej, jag festar sällan.

Jag har 6 kusiner, alla är dock inte biologiska men jag ser dem som inte är biologiska mer som min släkt än vad jag ser mina biologiska.

Jag är sjukt dålig på att visa känslor.

Jag är ganska slarvig men det är så jag håller ordning på mina grejer.


Kommentarer
Postat av: Tommy

ingen som har undrat om du är lite koko om du slagit dig i pannan. inget illa menat :)

Svar: Haha jo säkert man får vara väldigt diskret!
Hilda

2013-05-29 @ 01:37:37
URL: http://runtjordenfastkvar.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0