Julnaglar och nyårsskor.

Tänk att det är jul om, 40 min, endast en dag. Helt sjukt, känns verkligen inte som jul medtanke på att det inte är någon snö alls och plusgrader ute men de är det.
 
Jag har i alla fall målat naglarna för någon dag sedan i julens färger med massa glitter. Jag har faktiskt 3 olika färger, Guld/silver glitter, rött glitter och mörkgrönt diskret glitter. Alla nagellack är från Isadora, seriöst, så himla bra nagellack! Jag använder nästan alltid dem eller OPI. Rekommenderas varmt om ni inte redan äger några stycken! Speciellt de glittriga, suger crush och andra glittriga lack. 
 
På bilden över är också mina nya, perfekta skor som är från Nelly.com och köpta via members.com. Jävlar vad höga dem är alltså men ska lära mig gå i dem innan nyår!

Kommentarer
Postat av: Skofetischist

Snygga nyårsskor!

2013-12-26 @ 20:56:36
URL: http://skofetischist.com/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0