Barack Obama.

Såg just detta på aftonbladet. Jag har aldrig hört om den här människan förrut men tydligen är han super rik och därför känd. Han var och är väl fortfarande anhängare till Mitt Romney. "The world is laughing at us", har han bland annar skrivt. Om han nu tror det så är han både blind och döv, hela Världen är lättad för att Obama vann president valet. Han vill stabilisera landet, ta tag i miljö problemen och de ekonomiska problemen. Medan
Romney, som är mormon, tror på att Jesus och Gud ska lösa miljö problemen, vart är logiken? Det är min fråga. 
Han vill sänka skatten ännu mera och göra det ännu jävligare för de fattigare människorna i USA och göra de rika, som tillexempel Donald J. Trump ännu rikare. Han vill också förbjuda abort helt och hållet och jag har inte ens orkat läsa om vad han tycker om Homosexuallitet, mm än. 
 
Helt ärligt så tycker jag att Trump är riktigt egoistisk, så länge han har sina pengar så kommer väl han knappast bry sig om omvärlden. Jag tycker samma sak om Mitt Romney, Usa står för många av Världens utsläpp och är ett utav Världens största länder. Och att stå och säga att gud löser miljö problemen är nog bland de sjukaste jag hört, någonsin. Jag tror att det beror på lathet från hans sida, miljö problemen är förstora och han orkar inte ta tag i det. 
 
Jag är lättad över att Obama vann valet över Romney, annars hade Världen verkligen gått under i år. 
Barack Obama! ♥

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0