Träningsvärk på hög nivå!

Fy fan vilken träningsvärk jag har nu alltså! Hela kroppen värker, haha. Men det är ju positivt! Imorgon har jag bokat combat dock funderar jag på att inte köra eftersom jag tränat 3 dagar i rad och dessutom rätt hårda pass. Och om jag tränar imorgon blir det 5 dagar i rad eftersom jag ska träna på söndag också. Vi får se hur det blir, kanske eller kanske inte.

Nej nu ska jag sluta snacka träning! Och börja snacka hockey. Det går ju bra för Sverige, vi har vunnit varenda match vi spelat tror jag. Jag tycker faktiskt det är kul att titta på när det är vm. Dock tycker jag det är otroligt omoget att dem slås. Det är så mina två åringar på förskolan beter sig när det uppstår problem. Jävla hockey hjärnor! Dom borde bli utvisade för evigt om dem inte kan bete sig som folk. Är de så dem löser problem hemma när dom bråkar med sina flickvänner/fruar eller barn? Man kan ju undra, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej jag säljer just nu ett par skit snygga helt oanvända pumps på min blogg så om du är intresserad får du jätte gärna kika in;) kram

2012-05-12 @ 12:01:21
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Postat av: frida berg

Ha en bra lördag sötis! :)

2012-05-12 @ 14:36:46
URL: http://fbs.blogg.se/
Postat av: marigona

god kväll, vilken super fin blogg.

hoppas du får en fortsatt bra kväll.

lust att följas vid via blogkeen eller bloglovin? :)

2012-05-12 @ 20:47:34
URL: http://nattstad.se/goned



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0