10 saker jag stör mig på.

1. Personer som söker uppmärksamhet och bekräftelse på socialamedier ( Facebook, bloggar, twitter mm.)
2. Människor som tror dom är så mycket finare och bättre än alla andra, att dom är värda mera ungefär. 
3. När bloggare som skriver långa inlägg som ska vara seriösa och djupa slarvar med språket, punkter och skriver slang istället för hela ord mm. Ni fattar! 
4. Personer som offentligt går runt och klagar över deras liv enbart för andras medkänsla, när de vet att andra i deras närheten har det betydligt värre. 
5. Fans till Justin eller 1D som inte klarar av när någon som inte gillar deras musik uttrycker sig om det och känner att dom måste försvara sina idoler eller börja hata personen som uttryckt sig om deras favorit.
6. Personer som hela tiden måste anmärka hur andra personer ser ut, tittat på er själva innan ni dömer andra!
7. Personer som säger att lärarna är dåliga när de fått F på ett prov/uppgift som dem inte ens pluggat till. 
8. När man sitter en måndag i skolan och läraren frågar om alla gjort sina läxor och mer än hälften säger: Hade vi läxa till idag?! 
9. Den svenska avundsjukan, helt enkelt personer som inte kan glädjas åt andra när dem får ett bättre betyg eller något annat, tillexempel som när jag hade fått min Iphone 5 så var det första jag fick höra: "Jag har hört att den där är jätte dålig."
10. Okända människor som lägger till en på facebook, typ 12åringar från skolan man gick på från 6 - 9an. 

Kommentarer
Postat av: Nadine

så jävla rätt! <3

2012-12-08 @ 22:26:37
URL: http://smalajag.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0