Blogg.se appen fungerar inte, återigen...

Fan vad eran app är dålig blogg.se! Har haft mer problem med den en någon annan app. Och det är uppenbarligen inte bara jag som haft mycket problem med appen. Den krånglar ju var och varannan dag nu mera... 
 
Problemet denna gång är att varje gång jag klickar på att jag vill skriva ett inlägg så stängs appen ner. Jag kan göra allt annat förutom att skriva inlägg på appen. Helt sjukt konstigt... Sist kunde jag inte logga in överhuvetaget nu kan jag logga in men inte använda den till vad appen är till för, att blogga. Det känns som att jag snart kommer byta blogg portal helt till Devote.se eller något annat altenativ.
 
Någon annan som har exakt samma problem??

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0