Prov = ?

Usch, hade prov idag. Det gick väl sådär, jag kunde väl ganska mycket men man vet ju aldrig för en man får tillbaka proven om det gick bra eller inte. Jag förväntar mig inte mera en VG eller G så om jag ligger där i mellan eller lite högre gör det inte så mycket. 

Jag har VG i betyg i biologi och jag hoppas bara på att hålla det. Själva ämnet inom biologin, DNA och Arvsamanlag, var jätte svårt! Jag hade problem att fatta redan från början. Jag fattade knappt något tills i förrgår. Men när jag väl fattade så fick jag in det i huvet. 

Jag hinner inte skriva mera nu för jag ska dra till bussen, ska åka och kolla på min träning som börjar klockan 18.30, det går inga tidigare bussar så jag måste ta kvart i. Puss hej!  

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0