Min hyllning åt Kungarna av Tylösand, min diss till BITTRA TANTER!

Säsong 2 av "kungarna av Tylösand" stödj nemos kampanj för säsong 2! Jag gör det. De är så sjukt roligt så jag tycker alla ska kämpa för det här nu! Skit i vad alla bittra tanter i svt säger om att det påverkar tonåringarna med all sprit och fester. Och det med att ungdomarna skulle "göra samma sak".

Hur dumma tror ni vi är? Det är ju inte så att vi gör allt som sägs på tv FÖRDOMAR kallas det! Vissa tonåringar söp ju fan skallen av sig innan programet också skulle det påverka mera? Nej, svaret är enkelt . Dom tonåringarna som gör det har varken supit mer eller mindre det är min teori i alla fall.

Och för oss som inte dricker , jag är en av dom som inte gör det. Oss påverkar det inte att börja supa och knulla runt. Jag känner inget behov av att göra det dom gör , det gjorde jag inte innan heller. Men jag tycker det är kul och att folk vågar göra det som en kul grej är kul! Kungarna av Tylösand, Paradise hotel osv är underhållning för oss 14-25 åringar.

Måste ni stoppa allt vi gillar att kolla på !?

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0