Andra prao dagen.

Idag var det andra jobb dagen. Jag är ledsen på ett sett och besviken! Jag vill inte praoa det är roligare med skolan. Kompisar, skratta gärnet, och jobba med sånt man kan. Jag fick sortera pinnar hela dagen sätta ihop dom 5 och 5, pris märka dom. Ja ni vet pinnar som blommor klätrar på? När jag var klar med att sortera 100 cm i 5 bunter. De vart kanske 100 buntar. Sen så trodde jag jag var klar för jag hade hållt på i ca 2 timmar med det. Men nej... Då skulle jag skära upp TIO buntar som var klara men var tvungna att pris märkas och vissa tejpas. Först börja jag med att kutta mig själv i fingret sen så stoppa jag in dom i ordning. Men med alla (tog lunch mitt i allt), men de tog från 09.00-15.00 ungefär. Jag gjorde lite små jobb i mellan. Men det är as tråkigt jag tänker inte praoa där nästa år.


Kommentarer
Postat av: louise

Sv; allt bra idag? :D

2010-03-23 @ 20:32:24
URL: http://stylebyl.blogg.se/
Postat av: Hilda ^^

Kan inte du videoblogga nån gång, skulle uppskatta det :D

2010-03-24 @ 14:46:18



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0