Skridskor!

Imorse kl 08.10 så åkte vi skridskor i skolan. Vi har en egen "Bana" som våran idrotts lärare spolat själv. Han sa att han skulle bli besviken som han har kämpat och betallat själv 600kr i timmen för två traktorer som skulle komma och ta bort snön från fotboll/tennis planen. De lät ungefär så här; "Jag blir ganska besvikna om ni inte åker skridskor de här året. Jag har ståt där och spolat under jul lovet varje dag i 3 veckor! Och kommunen ville inte betala ett par traktorer som skulle ta bort snön. Så jag fick betalla 600kr i timmen för 2 traktorer. Men sen så bidrag alla i husen omkring med pengar för de så det är dom ni ska tacka !". Så lätt de kanske på ett ungefär, han sa de för några veckor sen han kanske svärde lite också. Aja jag och nattis hade kul i alla fall med Tess och Emelie xD. Men sen så åkte 6;orna också tyvär. Gillar inte dom....
Dom är as muppiga och bara muckar hela tiden. Jag gillar inte heller killarna i våran klass som försöker välta oss hela tiden! Jag och Tess ramlade. Haha Nattis älskar sin rosa hjälm! xD

Tess Emelie!♥

Jag nattis! Lite suddig bild xD♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är tjejen på bilden högst upp till vänster? hon e fett katt. hahahahah

2010-01-19 @ 18:38:09



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0