Melodifestivalen bara jag som INTE bryr mig?!

Jag är inte ett stort fan av melodifestivalen har inte varit på 4 år kanske. När jag va lite en gång så fick vi gratis biljetter när Nanne Grönwall sjöng. Jag tyckte hennes låt var bra men jag va inte jätte stort fan då heller.
Jag vet inte ens vem och vilka som ska vara med i år?! Kanske finns någon töntig "Svensk". Jag hoppas inte Carola är med... Hon är förskräklig tycker jag alla har väl förhoppnings viss trötnat på henne. Vad tycker ni? Jag kanske kan tycka att det är familje underhållning för att alla tvingas ju kolla om man har små syskon "SUCK!".

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag gillade ola! :)



http://principesssa.blogg.se

2010-02-07 @ 10:15:45
Postat av: mly

Vi tvingade dej inte att kolla hilda....

2010-02-09 @ 21:01:25



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0