Pissie katten tror verkligen att hon skapar allt!

Har ni läst senaste? Nu på står den upp blåsta bruneten att hon skapa stillen med Baseball jackan. Men Dessie och Kenza var före. 1. Hennes är för liten och hon ser INTE alls sexy ut i den. 2. Om någon skulle sett hur hon bär den skulle inte någon ha den. 3. Hon är så ful så det bara svänger om de. Hon måste ju tycka det själv eftersom hon måste redigera sina bilder brunare, längre ögon fransar, mindre häx näsa, göra sig smalare. FY FAN VILKET JÄVLA LIV!! Säger jag bara. Fy vad irriterad jag är. Hon är inte snygg. Kolla alla kommentarer, jag fattar inte att folk ser upp till henne. Hennes tuttar är som två fotbollar. Och hon tycker att dom inte är såå stora?! Jag bryr mig inte om henne men hon tror fan att alla köper allt för hon har de. HA skulle inte tro det "Pissie". Naanananananananana säger jag bara. Plus att hon har blivit fettare i ansiktet efter skiten hon gjort med kind benen eller vad nu det är. Nya Michael Jackson? :)  Sorry alla fans of Michael Jackson men jag gillar inte han :P. Och han var sönder opererad de måste ni hålla med om. Aja ska jag sova puss!<333

Snyggt?! HA inte alls, den gubben går inte tutt fia! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

Tack va roligt! äntligen något upplyftande i denna vardag.. hehe. jag har just lagt till dig, blir väldigt glad om du gör detsamma? =) kram kram



haha bra inlägg btw, jag tycker inte heller om den där bruden.. så värst mkt. haha

2010-04-15 @ 10:30:04
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

hehe okej gör så! ;) har du haft en bra dag i skolan så långt? =)

2010-04-15 @ 11:41:16
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: ida ♥

jag läser hennes blogg för att följa hennes sjuka liv , vad tänker människan med ._.

2010-04-15 @ 16:06:53
URL: http://idawdt.blogg.se/
Postat av: (;

om du inte hade brytt dig om kissie hade du väl inte skrivit detta om henne ?

2010-04-16 @ 20:48:10
Postat av: Maryan

hmmm verkar som om du bryr dig om henne :P Plus folk som gillar MJ gillar inte han för hans utseende utan hans talang ;)



att smutskasta folk i sina bloggar är soooo last year honey ;)

2010-04-16 @ 22:51:17



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0