Mango Berry swirl, Ben & Jerry's.

Idag har det varit det finaste vädret på hela året. 11+ i solen. Jag och Camila var ute hela dagen! De här är exakt sånt väder som är "Mitt väder". Sol, plus grader, och mycke barn ute. Sen så kom vi på att vi kunde fota oss själva ute med en ben & Jerry glass. Camila har ju en System kamera (Och jag snart, eller hur mamma?) Så vi tänkte vi skulle vara lite Kreativa så vi tänkte lite reklam aktigt. Vi börja med att göra så att det skulle se ut som vi njöt av glassen det gör vi ju också :P, men överdrivet. Jag passar nog bäst som foto graff och inte modell xD.
Jag tyckte själv jag fotade bra ovanligt bra för att inte ens kunna fota eller ha en kamera. Men jag kanske är riktigt duktig =). Ja men här kommer massa bilder! <33





Kommentarer
Postat av: Camila

Haha :D underbar dag ;)

2010-04-11 @ 21:34:46
URL: http://Camila.weblogg.se
Postat av: Camila

GHAHAHAHAHAHAH! Skrev fel på min blogg adress XD

2010-04-12 @ 20:17:43
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: mly

den där glassamken är inte god :O !?

2010-04-12 @ 23:26:07



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0