Blev entligen klar med skiten!

Hej hej idag har jag inte gjort mera mer en att vakna och åkt till skolan fast de hände en ganska iriterande grej på bussen imorse. De va nämligen så att några "Coolingar" enligt dom själva i sin lilla bubbla som tryckte på knappen och dom skulle inte av så bussen stanna och han som körde bussen fick rå ryck och stanna och sa att dom som tryckte skulle gå av men de gjorde dom inte så en tjej gick fram och sa till. Och efter de så åkte vi igen.Sen när jag kom till skolan så hade vi elevens val de sög. Sen hade vi träslöjd och jag blev klar med min fula luffar slöjds grejmoy som vart jätte ful de va bara entligen klar med skiten ha ha. Sen så hade vi massa annat och sen sluta vi. Jag slutar alltid 15min innan första kompisarna kommer. Men sen när dom kom så hade vi rätt kul tänker inte berätta vad om mamma läser de här xD. Sen kom jag hem och nu gör jag typ ingenting och ska kanske gå ut sen och hoppa studsmatta de va längensen. Aja ska ladda up dom där bilderna nu puzz!!<33


Lovisa rätt suddig bild!<33


Vi såg Lasse berghagen på tåget hem ha ha han är jätte lång!


Tinis fins och tränare !<33

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va coolt att se Lasse berghagen ;) synd att ni inte vann.. men ni verkade iallafall haft det kul!

2009-05-08 @ 21:23:15
Postat av: Hilda

Oja vi hade så kul och de va viktigt men de hade varit kul att vinna :D<33

2009-05-09 @ 10:17:39
URL: http://wimsis.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0