Mycke mera en bäst.

Matchen idag. Hej hej idag vaknade jag 08.10 ganska tidigt men de va bara för jag skulle få lite hemma tid innan jag skulle på  match kl 12.45 skulle vi samlas vid gröndals hallen. När jag kom hade ingen kommit men sen kom några stycken. Vi va bara 7 stycken ute spelare så de va ganska mycke jobb på plan, Får jag bara avbryta en sekund Malena vann melodifestivalen 2009 opera sångerskan. Åter till de jag nu prata om Ja de va som sagt ganska jobbigt med 2 avbytare. Alla kämpa jätte bra men vi vann inte. Men de va mycke mera en bäst. Deras målis va mupp och deras forvardar också. Dom svärde derekt man knuffa på dom kalla dom en för dumhuve eller värre saker jag inte tänker gå in på nu. Men de viktigaste enligt mig va att vi kämpa och orkade med så nåra. Efter halva matchen så kom lollos pappa med sånna pigg tablleter kommer inte i håg va dom heter. Vi hade i alla fall några skott på mål. Vi spela mot bajen och dom spela ganska fult. Om vi hade gjort 3 mål så hade vi fått äta på donken lollos pappa skulle bjuda oss, men de hände ju så klart inte. Sen åt jag pizza när jag kom hem och godis så klart. Sen kolla jag på tv och melodifestivalen operan gick hem hos dom flesta tydligen. Men nja inte hos mig riktigt.Just nu kollar jag på tv vet inte vilket program de är. Något tråkigt säkert. Aja nu ska jag dra pusss<333

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0