Imorgon skolavslutning!!

IMORGON SLUTAR JAG SKOLAN!! De ska bli så skönt med en varm sommar som jag hoppas att de blir. Idag sista dagen i skolan. Vi kolla på film hela dagen de va ganska bra filmer vi såg. Jag tyckte den vi såg på efter middan va bäst! Den hete "The wedding crashers". Den handla om två killar som åkte runt och lådsades va olika personer för att få komma in. Dom kalla de för Bröllops säsongen. Dom gjorde de för att få ligga med tjejer. Dom gick på många bröllop tills de kom ett bröllop som dom kalla Tidernas bröllop. Sen så händer de mycke. Sen den andra filmen va inte så bra. Sen så va jag bara hemma och de är jag nu med. Jag längtar till imorgon för att jag bara vill ha sommar lov hela året! Aja nu ska jag i alla fall kolla på Byggslaget eller vad de nu är puzzzzz<333

 


De här va den första filmen vi såg :D<33

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0