Morgon dagens planer

Hej hej har redan börjat planera morgon dagen då jag ska till haninge med Camila.Fast först måste jag ju till skola 
:).Imorgon har vi i alla fall inte språk eller engelska,Det är typ dom tråkigaste ämnena fast lärarna är ganska snälla.Undra om vi har elevens val i morgon??Jag tog det tråkigaste elevens val man kunde ta!Aja undra hur det blir i morgon man vet ju alldrig.Men den här dan va inte bra i alla fall.Fast i går va det värre i alla fall på bilden.Nu ska jag tippsa om lite bra bloggar som är läs värda den första Ungmammasandra.blogg.se,Camila.webblogg.se,emmsaas.blogg.se och Blondinskalle.blogg.se och sist men inte mins Kenzas.se hon är en känd bloggare och alla andra är okända bloggare som skriver bra.Just nu gör jag typ i nget mer en att blogga.De va i 6an jag hade min första blogg som jag inte ens kommer i håg va den heter.Hoppas att ni kollar på bloggarna jag tippsa om.Hej då nu ska jag ladda min ipod nano.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0