Teknik prov

Idag har det inte hänt så mycke. Jag va i skolan och de va lite kul i dag faktiskt. För på vårna lunch rast va vi 6:ornas korridor och flummmade =) Och Natta gjorde en privat video. Ha ha sen kom Mainy ha ha hon sa att vi va på fel ställe och då sa vi det tycker inte vi att vi är. Och sen sa vi att vi va städerskor också =P. Hon va typ fett sur ha ha. Men hon är lite knäpp.Sen så hade vi teknink prov.De gick så där men jag han me 2 bussen i alla fall. Jag har typ lyssnat på min ipod hela dagen.Sen när jag kom hem så hämtade jag Tyra på dagis och sen har jag bara sutit vid datorn och spelat GH. Nu sitter jag och gör typ inget och nu har jag inget mera att skriva.

 Min ipod nano :)

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0