Så dåligt va de inte.

Hej hej idag vaknade jag typ  någonting över 08.00 kanske kvart över tror jag. Jag har fort farande ont i halsen fast de är bätter.Igår kolla vi på melodifestivalen (Jag valde inte kanal) De va inte så tråkigt som jag trodde. Carolina of ugglas gör så roliga miner när hon sjunger!Fast  hon är ganska cool hon vågar stå för vem hon är i alla fall.Jag kolla inte vem som gick vidare för då kolla jag på rosa pantern eller hur de stavas.Hoppas att de va Emilia hon va ganska bra men alla andra va så där.Hoppas att i år vinner någon som är bra och kan komma långt men man ska inte tro för mycke.I går kanske jag klaga lite för mycke jag kan ta till baks lite i alla fall,För de va inte fullt så illa som jag trodde =).just nu kollar jag på tv och ska snart äta frukost. Rosa pantern  va ganska rolig och bra rosa pantern är en diamant som va försvunen eller någonting sånt.Nu ska jag äta frukost så hejdå jag skriver mera sen!<33

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0