Matchen idag.

Hej hej i morse vakna jag 08.00 tror jag. Och när jag vaknade hade jag ont i halsen jag visste inte om jag skulle va med på matchen. Men de va jag i alla fall. Sen fick jag ont i magen och hvudet.Emma kände sig inte heller bra.Jag och lollo gjorde mål på matchen sen gjorde vi inga flera mål.Dom gjorde ganska många mål typ 11  :S men de va en sådär match vi hade varit mycke bättre om alla hade varit friska. Efter den första perioden så kände jag mej jätte dålig. Men i andra så kände jag mej mycke bättre och piggare när vi gjorde mål. Sen efter matchen så skulle vi ju sälja lotter och bygga sarg när herr laget sabba den. Jag va sargvakt hella tiden med Natta och Jossan och Lollo.Herrarna spelar 20x3. Vi sålde lotter i pausen jag sålde bara 3 lotter alltså fick vi 60 för lotterna kosta 20 kr. Nynäsherrar vann ju såklart mot salem.Alla pengar vi fick går till våran cup vi ska ha i maj eller när de va.Jag vet inte hur mycke vi fick ihop hoppas att det va mycke.Vi skulle fått biff och pomes men vi fick köttfresås och pasta alla ville ju ha biff så alla vart lite besvikna,Men det gick i
alla fall.Just nu kollar jag på tv och har ätit nyss eller för ett tag sen.Herrarnas match va på tv på någon kanal som bara fanns på willys enligt matilda =p.Fast våran tränare hade också den kanalen tydligen. Jag tror att jag syns i tv om man kollar =).Jag hoppas att vi vinner någon match för vi är inte långt i från för att vinna.Målen har ju i alla fall börjat komma minst 1 på varje match.Idag är det melodifestivalen usch fy och blääää!! Jag tycker bara att det låter hemskt.Hoppas inte att Carola ska vara med för då håller jag för öronen!Hon ger ju alldrig upp.Det gör inte BWO heller dom kommer åka på en gång hoppas jag,Nee nu klagar jag ju bara men finns de något positivt med melodifestivalen?Ja fast det är ju ett familje program fast man har sagt  i alla år  "I år kommer vi lyckas bra",Men hur gick det igentilgen för Charlotte och The ark? Jo dom kom näst sist eller va dom nu gjorde hoppas att de går bättre i år ialla fall. Fast det finns ju dom som gillar melodifestivalen och dom som gör de få inte ta illa upp för ni får tycka vad ni vill och jag får tycka va jag vill.Ha de så bra ska duscha nu see you!!<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Det här va ett jätte bra inlägg :)<3

2009-02-07 @ 23:09:51
Postat av: Hilda

Tack :) De va de längsta jag någonsin skrivt :P<33

2009-02-08 @ 08:23:58
URL: http://wimsis.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0