Ute med Nadine idag med! :D

Idag vaknade jag 09.00 av att de blåste as mycke och fönstert som va öppet låg vid min säng så jag vaknade. Sen så satt jag vid datorn och skrev ett inlägg om att Emma skulle ha de bra på sin födelsedag.Och sen så va jag med Nadine och vi va ute hela dagen förutom en liten stund då va vi inne och spela buzz junior. Sen så peta hon sig i ögat med en nål när hon  skulle sära på ögonfransarna.De vart inget märke som tur va jag tror att hon peta sig på ögon locket eller något men de gjorde ont i alla fall. Men sen kom vi ut och då hoppa vi studds matta och hade kul. Och sen så skulle hon äta hemma hos mig för att hennes föreldrar inte hade kommit hem. vi åt pizza och efter de så gick vi ut en stund och prata med Elin som hade fått nya skor och hennes söta lilla syrra som också hade nya skor.Som va ganska snygga. Sen va de Robin son som börja åtta så jag gick in och kolla på de. Jag hejar på träsket för att dom har de så jobbigt. Fast dom fick ju till slut flytta till en snyggare strand. Valpen som han kallades va ju så svag och liten så jag tycker också han borde åkt och han åkte :). Sen nu sitter jag här. Ska kanske kolla på en film senare vet inte vilken en men de får man väll se. Aja puzz puzz ha de bra !


Ha ha va bara tvungen att ladda upp bilden på Elins sko ! x)<33

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0