Sista tränings matchen in för Göteborg.

Hej hej de har varit en normal dag i dag. På näst sista lektionen hade vi prov i so. Jag vet inte om de gick så bra men sista frågan va ganska lätt om jag gjorde rätt men jag tror att jag kommer få rätt för jag skrev om så mycke om lite allt möjligt. Caesar skrev jag mycke om. Han stavas jätte konstigt. Juste provet handla om Romariket.Sen efter så va de jätte fint väder så Issa och jag gick ut och hade kul.Sen hade vi teknik man skulle designa och göra modeller av ett hus man skulle vilja bo i. Issa och jag ska bo över och under varandra. Jag ska bo över henne och vi ska göra som ett stort H format tydligen(Issas idee).Men de kommer nog att bli bra. De är i alla fall kul att limma med limmpistol xD.Vi hade dubbel tk lektion för att vi inte hade tk förra veckan och då hoppa vi över matten. Undra om vi hade någon uppgift till i morgon? Har i alla fall inte fått någon sån.Sen när jag kom hem så skulle jag på tränings match mot p99 innebandy. Vi vann såklart trots lite skador. Sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mycke mera en att ducha och sen så satte jag mig här! Vi hade sista tränings matchen före Göteborg. Jag lämna in en ledighets lapp i skolan idag också fast jag hitta inte någon av mina KF så jag gav pappret till Ann. Men jag kommer säkert att få ledigt. Om jag inte får de kommer jag ta ledigt i alla fall.Ja ja men ska dra ses puzz!!<33

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0