Aldrig mera.

Usch var och klippte mig idag efter skolan. Jag vill aldrig mera klippa mig. Mitt hår är så jävla fult. När jag var klar och jag såg mig i spegeln såg det okej eller ganska bra ut, men när jag sedan kollade lite närmare insåg jag hur kort och ful jag såg ut. Direkt jag ställer mig framför spegeln tåras mina ögon. Mitt långa hår, hälften är borta och plus det så valde jag att klippa lugg, jävligt dumt. Jag ser ut som en tjock 5åring. Jag vet att det växer ut igen men vad fan ska jag göra så länge? Gå med mössa på sommaren är det enda altenativet, eller skaffa löshår men det kostar för mycket för att jag ska ha råd med det.
.
Trotts detta så skyller jag inte på frisören. Hon är duktig och väldigt bra, dock tror jag vi missuppfatta varandra lite granna. Jag ville klippa topparna plus lite till, inte upp till axlarna. Jag ville ha lite Izabella Scorupco likande men inte så kort som henne. Men det var väl mitt fel jag förklarade lite otydligt. Fan, fan, fan...
.
Idag har jag tränat också, skit jobbig crosstraning, dock orkade jag väldigt bra och fick jätte mycket beröm från alla övriga som var med! Jätte kul. Imorgon blir det Zumba 18.15, också jätte kul. Det är ett extra pass så jag hoppas att folk som brukar köra zumba går in och kollar på hemsidan och hinner anmäla sig så att det blir någonting!
P.s ni får ingen bild på håret, det är redan så hemskt som det kan bli.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0