Årsresume 2011 del 1 ( blogg år ).

Januari: Livet på bloggen verkade leka ganska mycket men jag tror inte att de lekte lika mycket i verkligheten just denna månaden. Livet var helt enkelt bara okej! Jag hade också börjat leta balklänning och såg framemot att äntligen få sluta grundskolan och gå vidare. Fast idag längtar jag tillbaka till min fina klass och mina underbara lärare! Jag tog också många beslut i januari. Jag bestämde mig för att kämpa ännu mer i skolan, pusha mig till max. Vilket jag också gjorde!
Februari: Det var den månaden då jag förstod att jag kanske aldrig kommer kunna spela innebandy igen. Det var då jag skadade mitt knä, som för den delen fortfarande inte är helt bra. Jag blev tacklad och föll till marken och kände en fruktansvärd smärta i knät. Först trodde jag det var ur led men det visade sig senare att det inte var fallet. Mer saker som hände i bloggen var att jag skrev väldigt mycket och speciellt om vikthetset i bloggvärlden och om det här med att banta med barn mat. Jag hade helt enkelt väldigt mycket åsikter just då!
Mars: Det allra första som ploppar upp är nationella proven. Jag kommer ihåg att jag hade skrivit min krönika i Svenska som jag var jätte nöjd och stolt över och hoppades på minst vg och fick tillbaka med ett G. Jag vart gråtfärdig när jag fick reda på resultatet. Jag kommer också ihåg att jag hade väldigt många läsare i Mars. ÅHHH! Det starkaste minnet och det som står i bloggen var att jag piercade tungan... Dock tog jag ut den efter 2 veckor eftersom att den var väldigt sne. Jag piercade mig aldrig igen eftersom att det helt enkelt inte var värt smärtan. Jag la aldrig upp någon bild på piercingen heller eftersom att den inte läkt klart. Det var helt enkelt inte meningen att jag skulle ha en tung piercing!
Jag fick också reda på att jag hade MVG i teknik! Super nöjd och stolt över mig själv! Jag kollade också mycket på skid VM och spyde gala på Petter Northug. Veronica Maggio stal mitt hjärta med alla sina plattor. Jag lyssnade väldigt intensivt på henne just denna period i mitt liv! Jag träffade också en av mina närmaste kompisars lilla busiga hundvalp Milo! Super söt!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0