Zumba toning!

Hej på er! Har haft en jätte bra kväll och en mysig middag med tjejerna på Kina resturangen i Haninge Centrum. Dock vart jag lite besviken på maten. Jag beställde Wook och trodde såklart att jag skulle få en vanlig nudel wook, men nej. En Wook utan nudlar! Enligt mig otroligt konstigt... Det är väl en självklarhet när det gäller Wook? Eller kanske inte i Kina!
 
Nog om det! Igår tränade jag för första gången på ett tag, och vilken träningsvärk jag har i benen idag alltså! Mamma och jag körde inte bara Zumba utan också Zumba toning, alltså med vikter. Dem vägde ungefär 0,7kg var för sig. Det låter lite men det blir rätt jobbigt efter ett tag! Jag rekomenderar det verkligen, dans plus lite styrka, kan det bli bättre? Love it!
 
Imorgon blir det vanlig Zumba det ska också bli sjukt kul!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0