Sex And The City Marathon.

Åhh älskar Sex and the City! Den är klart bland de 5 bästa serierna som finns. Jag älskar verkligen tjejerna. Det händer liksom nya saker hela tiden. Allt går upp och ner och det är alltid något roligt med varje avsnitt. Kläderna och skorna, festerna, glamorösa livet, vännerna, klubbarna, pengarna, framgången, resturangerna och maten.
.
Kvinnorna är liksom dominanta, det brukar alltid vara männen som är framgångsrika och som ligger runt. Men i Sex and the City är det tjejerna som styr och som är framgångsrika. Männen de gifter sig med kanske också är framgångsrika, men kvinnorna behöver inte deras pengar och rikedomar för att klara sig. Dem står på sina egna ben med en egen karriär. Charlotte är ju den enda som är hemmafru med sina två barn i filmerna.
.
Samantha är ju som hon är men jag älskar henne! Hon är min absoluta favorit! Hennes sköna stil helt enkelt, hon är så ärlig och härlig helt enkelt. Jag älskar speciellt att hon är så ärlig, det är så härligt haha! Det finns nog inte ett enda dåligt Sex and the City! Jag älskar det helt enkelt.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0