Hard traning.

Fy fan vilken jobbig träning jag körde idag där jag tränar. 5.6 km utomhus träning. Vi körde också olika fys övningar på 5 olika stopp. Vi joggade en bit sen stannade vi och körde grodhopp, springa baklänges och springa vanligt upp för en backe 6 gånger. Sen stannade vi och gick ihop 2 och 2 för att den ena skulle stå i plankan medans den andra sprang ca: 100m och sedan växlade man när man kom tillbaka till den personen som stod i planka. Man skulle göra plankan 3 gånger och springa 3 gånger. Sen skulle vi springa intervall, idioten ca 150m allt som allt. Sen skulle vi upp för en lång backe och efter det 89 trappsteg. Vi gjorde 15 armhävningar också sen stretch 5 - 10 min. Sammanlagt joggade vi i 1h och 15 min. Och jag som tyckte sommarfysen var jobbig när jag spelade innebandy... Den var ingenting mot den här sortens träning kan jag säga!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0