Gotland är underbart!

Åå längtar tills jag får komma hem och ladda upp alla bilder jag hittills tagit av underbara Gotland! Men jag har ju inte fotat klart än! Jag har ju inte ens hunnit med hälften alla bilder än! De senaste dagarna har vi bara solat, badat och varit i Visby. Det har varit fint väder varje dag, helt otrolig tur med vädret! Och imorgon ska vi fira födelsedag. Minstingen fyller 10år. Eftersom hon inte just nu har möjlighet att läsa detta så kan jag avslöja att vi kanske kommer spendera morgon dagen på Knepyn ( pippi land ), men isånna fall bara vatten delen, hon är ju lite för stor nu för de andra delarna av pippi land . Och det kommer vara en av hennes presenter. Hon som också så gärna vill ha en mobil ska få det med fast hemma. En xperia mini om jag inte mins fel. Hon ska få ett spel av mig som jag har för mig att hon tyckte var roligt. Mins ej vart vi spelade det men jag mins att hoin tyckte det var jätte kul. Jaja nu måste jag sova. Men ha det bäst så hörs vi när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Gotland är superfint !! :)

2011-07-08 @ 17:44:27
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0