En gång i tiden har jag HISSAT twilight!

Can you belivit?! Men de var när det inte var HELT hysteriskt. Då läste ingen böckerna och det var minder popurlärt och mera okänt. Jag kanske är den ända i hela världen som verkligen inte tycker de är så märkvärdigt. Jag kommer ihåg då jag sa att jag inte gilla twilight alla gick till atack. Hahahaha jag satt och skratta vad folk blev upprörda. Men jag är typ motsats mot hela världen.

Jag gillar inte Justin bible  heller han suger jag menar är han 3 eller? puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: samma =)

vad tycks om min nya sommardesign? =)

2010-06-11 @ 17:18:14
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej!

För det första så tycker jag att du har rätt om Justin bieber. hatar honom, han är ful och ser ut att vara 8 kanske..

Sen så såg jag att du gör gratis bloggdesigner och undrar om du kanske skulle ha tid att göra en till mig. Du kan kolla min blogg och så ser du vilken ful jag har, det skulle betyda jättemycket om du gjorde en. Du kan kontakta mig om du har tid :)



kram kram

2010-06-11 @ 20:52:28
URL: http://rebeckaredin.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0